2014. november 13., csütörtök

13. Fejezet: A barátokért bármit

A srácokkal úgy döntöttünk, hogy a Nando's-ban reggelizünk, aminek a menedzserünk nem igazán örült az utóbbi időben minket ért támadások miatt. 
- Szerintem még mindig nagyobb biztonságban vagyunk egy emberekkel teli helyen, mint otthon, ahol már nem egy alkalommal támadtan ránk. Nem fogom rettegésben, bezárkózva élni az életem csak azért, mert egy késsel sétálgató elmebeteg kiakar nyírni minket. Elmegyünk és kész - jelentette ki Louis, Zayn pedig bőszen bólogatott. 
Nagy volt számomra a kísértés. Napok óta nem voltam már a Nando's-ban, ez pedig felért egy kínzással a szememben. Másrészről viszont rettegtem az utcára lépni. Féltem, hogy a tömegben megpillantom a fekete kapucnis alakot. Azóta is rémálmok gyötörnek, amiket próbálok eltitkolni a többiek elől. Már biztos így is egy kis beszarinak tartanak. Végül útnak indultunk, de a menedzserünk kikötötte, hogy egy testőr is kísérjen el minket, aminek a többiek nem igazán örültek. Én titkon egy kicsit nyugodtabb voltam attól, hogy van mellettünk valaki, aki pluszban résen van. A Nando's után elbúcsúztunk Liamtől és Zayntől, akik haza indultak, mi pedig Louis és Harry lakása felé vettük az irányt. 
- Figyeljetek, én nem akarok tovább a terhetekre lenni. Jobb lesz, ha hazamegyek - szóltam a kocsiban, de legbelül rettegtem attól, hogy egyedül kell lennem. 
- Niall. Én megfoglak fojtani, de komolyan... - jelentette ki Harry és szúrós szemmel rám nézett, majd megrezzent a szája sarka és elmosolyodott.
 - Na jó, ahhoz túlságosan is aranyos vagy, te majom. Viszont még egy ilyet meg ne halljak! Nem vagy a terhünkre, örülök, hogy velünk vagy. 
Miután a lakásba értünk, Harry ihletet kapott és belevetette magát a dalszövegírásba, én pedig elővettem a gitáromat, hogy játsszak rajta egy kicsit. Louis a kanapén ült és telefonján twitterezett, majd kiment a konyhába, hogy felhívja a barátnőjét. Harry dünnyögött valamit az orra alatt, de nem nézett fel az előtte álló papírkupacból. 
- Hogy állsz? - kíváncsiskodtam. 
- Alakulgat - felelte szórakozottan, aztán mégis csak ledobta a tollat és feltápászkodott a szőnyegről. - Kimegyek egy pohár vízért, neked hozzak valamit? 
- Egy kis kakaót, ha van - néztem rá kiskutya-szemekkel, mire összeborzolta a hajam és kiment a szobából. Pittyegett a mobilom. Üzenetem érkezett. Először azt hittem Liamtől vagy Zayntől, de amikor megláttam a telefon kijelzőjén, hogy rejtett szám, azonnal ledermedtem. Reszkető kézzel megnyitottam az üzenetet és mire a végére értem, már alig kaptam levegőt.

"Elfogtam Zaynt. Megadom a címet, hol találod. Ha egy órán belül nem érsz ide, felszabdalom a csinos kis pofiját. Egyedül gyere, különben azonnal végzek vele! Ne szólj senkinek, ne hozz magaddal senkit, mert úgyis megtudom..."

Fogalmam sem volt, mit tegyek. Abban biztos voltam, hogy elmegyek a címre, amit a következő üzenetben megkaptam. Zayn életveszélyben van, én pedig soha nem hagynám cserben a barátaimat. Nem tudom, miért pont tőlem akarja, hogy odamenjek. És miért? Mit akar csinálni velem? Szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy ha elmegyek, akkor sem valószínű, hogy Zaynt elengedi. De mindenképp muszáj mennem. Már csak azt kell kitalálnom, hogy hogyan mentsem meg? Nincs fegyverem, nincs semmiféle titkos szupererőm. Ha elmegyek úgy, hogy tényleg nem szólok róla senkinek, aztán Zaynnel és velem történik valami, senki sem fogja tudni, hol keressen. Senki sem fog megmenteni minket a biztos haláltól. Viszont az üzenetben az állt, ha szólok bárkinek is, azonnal megöli Zaynt. De hogy tud egyszerre több helyen lenni? Ha ő ott van Zaynnel, honnan tudná meg, hogy én bárkinek is szóltam? Lehet, hogy többen is vannak? Lehet, hogy épp most is figyel valaki? Akaratlanul is kirázott a hideg ettől a gondolattól, de aztán felpattantam a fotelből. Le kell lépnem, mielőtt Harry visszaér a kakaóval. Abban biztos voltam, hogy sehova sem engedne el egyedül, és úgyis kiszedné belőlem, hová akarok menni. Felkaptam a kabátom és halk léptekkel kisiettem a szobából. Átvágtam az előszobán  és meg sem álltam a bejárati ajtóig. Lenyomtam a kilincset és óvatosan kinyitottam az ajtót, nehogy meghallják. Hallottam, ahogy Harry a konyhában babrál a poharakkal, és Louis hangját is, ahogy a barátnőjéhez beszél a telefonban. Fajó szívvel és félelemtől reszketve csuktam be magam mögött az ajtót. Sietve bepattantam Harry autójába és beindítottam a motort. Egy nagy darab férfi kopogtatott a kocsi ablakán. Az egyik biztonsági őr volt az. Nem húztam le az ablakot, csak intettem és gyorsan a gázra tapostam. A férfi eltűnt mellőlem, miközben kihajtottam az útra. Nem tudtam mi vár rám, és azt sem, hogy viszont látom-e még a fiúkat. Csak az lebegett a szemem előtt, hogy Zayn bajban van, és nekem ott a helyem, kerüljön bármibe, akár az életembe is...

8 megjegyzés:

  1. Jaj! Ez a sztori annyira hihetetlenül ártatlan, és naiv, és Niall, hogy szerintem egy blogot sem olvastam még, ahol ennyire el tudták volna találni a személyiségét. Ezért jár a gratuláció ;) Nagyon illik hozzád a stílusa, és a többieket is hozogattad rendesen (sírással mondjuk spórolj, sokszor egymás után hatását tudja veszteni). A történet is ötletes, de azért adnék pár tanácsot a jövőre nézve:

    × Ne ugrálj az időben! Ahogy nézem, te a régi, tizenéves 1D-vel írsz, ezt mutatja a fejezetvégi képek többsége, akkor viszont ne keverd bele pl. a Midnight Memoriest vagy a Story of My Life-ot, mert azokat már bőven húsz felett adták ki. (Még ha nem is a tizenévesekkel akartál írni, maradj annál, mert az ő stílusukban vagy otthon.) Ha nem vagy biztos valamiben, keress utána, csak pár perc pluszról van szó.
    × Nyomj entert a párbeszédeknél (a kötőjel előtt), és csak akkor írd tovább a megkezdett sorba, ha ugyanaz a személy folytatja a mondandóját. Úgy összességében pedig próbáld jobban bekezdésekre tagolni a szöveget, mert nagyon egybefolyik.
    × Figyelj a szóismétlésekre és a történésekre! Mert ha nem teszed, épp olyan összevisszaságok jönnek ki végeredménynek, mint pl: "(…) Zaynhez siettem, aki kábán és halálra ijedve feküdt az ágyában.
    - Jól vagy? - siettem hozzá aggódva, (…)"; "(…) nehézkesen átpréseltem magam rajta, ami elég nehézkes műveletnek bizonyult." stb.
    × Törekedj a minél hosszabb fejezetekre! Ne egy oldal legyen a minimum, hanem legalább kettő és fél vagy három, az a cselekmény szempontjából is sokkal jobban jönne ki. Az sem baj, ha emiatt többet ülsz rajta, hidd el, a lényeg, hogy ne csak egy történés menjen végbe, mert az nagyon kevés.

    Remélem, nem vettem el a kedved, mert ezek teljesen jó szándékú észrevételek, amik hasznodra válhatnak a későbbiekben, főleg, ha komolyabban is írsz, ahogy a köszöntőben említetted. Egyébként, mint mondtam, a stílusod jó, csak ügyelj a részletekre, mert igen, azok is fontosak, ha saját regényről, ha 1D fanfictiontről van szó :) Az utolsó pontot meg külön ajánlom figyelmedbe, mert szívesen olvasnék tőled hosszabbat :P
    További sok sikert az íráshoz ^^

    Ui: Egy slash figyelmeztetést lassan kirakhatnál, mert Niall igen-igen húz afelé, főleg Harryvel (és Loun kívül úgy mindenki mással xDD)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen a véleményed! Nagyon régóta várom már, hogy valaki részletesebb veleményt mondjon a hibákat is kifejtve, mert ebből tanul az ember :) Természetesen a könyv, amit írtam, sokkal nagyobb figyelemmel készítettem, abban mindenre odafigyeltem és szebben van fogalmazva, részletesebb, a fejezetek is több oldalasak. Ugye azt én mindig füzetbe írtam, és én ahhoz vagyok szokva, én azt könnyebben átlátom, aztán apránként gépelem be és még akkor is javítok rajta, úgyhogy tényleg próbálok minden hibát elkerülni. Amúgy is mindig a hagyományos toll-papír féle íráshoz húzott a szívem és ez így is marad, de sajnos nem lenne időm ezt is először füzetbe írni aztán begépelni :( Ezt telefonon írom és ezért maradnak benne még átolvasás után is hibák. De köszönöm, hogy szóltál róluk, mert amint lesz időm kijavítom őket, utálom a szóismétlést! A telefonon írás miatt van az is, hogy egybefolyik a szöveg, stb. Sajnos nem tudom úgy szerkeszteni, mint gépen. De ha gépnél leszek, megcsinálom őket mert engem is zavar :) Az időbeni ugrások... Én úgy terveztem az elején, hogy a Midnight Memories megjenése után kezdődik a történet, a képeket nem időrendben kerestem, hanem próbáltam minden fejezethez egy oda illő képet keresni, az pedig mindegy volt, hogy régi-e vagy új, de most hogy mondtad, lehet, hogy tényleg a fiatalabb énükről kellene, hogy szóljon, csak akkor nagyon sok mindent át kellene írnom. a barátnőket is beleértve. Én is hosszabb fejezeteket szerettem volna, de aztán azért maradtam a rövidebbeknél, mert így aki olvassa jobban tud izgulni rajtuk, mert nem egy fejezet alatt történnek a dolgok, hanem mindegyiknek pont úgy van vége, hogy jobban várja tőle az ember a következőt, meg aztán így akinek nincs ideje, hamarabb eltud olvasni egy fejezetet :) De próbálok kicsit hosszabbakat írni csak van, amikor már nincs semmi, amit beleírhatnék és nem akarom elhúzni :) Nagyon örülök annak, amit arról írtál, hogy eltaláltam Niall személyiségét. :) Ez volt számomra a legfontosabb és a legnehezebb, mert személyesen nem ismerem őket, de úgy szerettem volna, hogy ne teljesen más személyiségük legyen, mint valójában (lehet). Úgyhogy próbáltam azok alapján megoldani, amiket eddig hallottam / olvastam / láttam a fiúkról. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy ez sikerült-e, úgyhogy jól esik, hogy szerinted igen :) Niall személyisége nagyon sokban hasonlít az enyémhez. A barátokkal való viszonya, a kaja imádata, az hogy nem egy "Justin Bieber" típusú ember, vicces, és hisz az igaz szerelemben. Részben ezért is ő a kedvencem :) A legutolsó megjegyzésedhez szólva még én is teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudom eldönteni, hogy legyen több is Niall és valamelyik másik srác között, vagy csak továbbra is maradjanak így a dolgok, ahogy most vannak. Neked mi a véleményed erről? Nem tudom, a rajongók mit szólnának hozzá, nekem személy szerint lenne kedvem kísérletezni. De ha ettől eltérünk, azt akkor sem bántam meg, ahogy a fiúk viszonyulnak egymáshoz a történetben, mert nekem a valóságban is olyannak tűnnek, akik feltétel nélkül szeretik egymást, és mély kapcsolat van közöttük. Ha az egyik sír, a másik megöleli és vígasztalja, többször aludtak már egy ágyban, puszilgatják egymást, szóval nem olyanok, mint egy darab fa, aki irtózik kimutatni az érzelmeit egy másik fiúval / fiúbaráttal kapcsolatban, amit nagyon becsülök bennük :) Még egyszer köszi, hogy írtál! És ha a későbbiekben is lesz észrevételed, szívesen olvasom majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Füzetbe írsz? Aszta :D Nem vagy semmi, nekem már a kezdetekben sem volt türelmem hozzá, de biztos más lehet akkor, ha így szokta meg az ember. Hát igen, elég sok időt megspórolnál vele, ha rögtön gépre írnád a másik történeted, de ha nem jutsz oda túl gyakran, hiába lenne jobb máshogy… bár Niall esetében bőven nem beszélünk hosszú naplóbejegyzésekről, ezt szögezzük le :P
      Á, a Midnight Memories után semmiképpen ne rakd, főleg ne, mert akkor borul Harry és Louis közös lakása, és az még több átírás lenne. A barátnők viszont könnyebben korrigálhatóak: Eleanor húsz éves korától megvan Lounak (az még belefér), Liamnél semmi szerepet nem adtál Sophie-nak, szóval simán átírhatod Danielle-re, Pierre-t sem nagyon mozgattad azon kívül, hogy kórházba járogatott, azt pedig Rebecca is megtette volna Zaynért, Taylort meg úgy hoztad szóba Harrynél, hogyha a díjátadón nem néznek csúnyán egymásra, én komolyan elhiszem, hogy még együtt vannak :P Tehát elég kis javításokról beszélünk, amik az eddigi történetre nem lennének hatással, a tizenéves 1D viszont tényleg jobban illene hozzád. Bár nem tudhatom, mire gondoltál sok átírás alatt, de én abszolút a pici 1D-t szavaznám neked ˇˇ
      Te most konkrétan a függővégről beszélsz, de az egészen más dolog, és nem feltétele a fejezetek rövidsége :D Az általában simán csak egy csattanó, amit bőven lehet alkalmazni hosszabb fejezeteknél is, úgyhogy bebuktad, nem hagylak békén xD Hát az biztos, hogy aki rákattint a blogodra olvasási szándékkal, annak épp van is ideje rá, és akármilyen hosszú egy fejezet, el fogja olvasni, ha felkeltetted az érdeklődését.
      Jó hallani, hogy van, akit ennyire foglalkoztat a srácok karakterhűsége, mert bizony bőven azokból a blogokból van több, amikben az író hanyagolja ezt az igen fontos pontot. Mert hiába nem ismerjük őket személyesen, az interjúkból bőven le lehet szűrni az alap viselkedésüket, és azt figyelembe venni az írásnál. Tehát így tovább, te gondolkodsz jól :D Nem lep meg, hogy ő áll hozzád a legközelebb, látszott az írásmódodon :) Emiatt is hozod ilyen jól, de azért vigyázz, nehogy az elfogultság csapdájába ess, mert azt kedvenceknél nagyon könnyű.
      Óóó, ismered te a rajongókat? :DD Mert hiába van ám több írói alteregó x valamelyik srác ficc, attól még a boy's love párosok sem szorulnak háttérbe. Nálunk nincsenek úgy felkapva, de attól még magyar fanjaik is vannak. Hogy téged kik olvasnak, azt nem tudom, de aki itt maradt a Harrys csókjelenet után, azt valószínűleg már nem zavarná, és főleg nem lepné meg, ha Niall végül nem Demi mellett kötne ki :P Hogy én mit gondolok? Leginkább azt, hogy Harryt és Louist közelebbi kapcsolatban kéne ábrázolnod, pláne, ha végül a tizenéves 1D mellett döntesz. Mert hiába élnek együtt, nem tűnnek legjobb barátoknak. Tudom, nem rajtuk van a hangsúly, de ennél azért kevésbé legyenek érdektelenek! Niallre visszakanyarodva, ez elég nehéz ügy… én mondanám, hogy kísérletezz nyugodtan, de akkor a történet is óhatatlanul át fog alakulni, azt pedig neked kell tudnod, hogy ez mennyire befolyásolna téged a jövőben. A barátnők miatt ugye jó konfliktus alapanyag lenne, viszont ha összejönne valakivel, utána már egészen más értelmet nyerne ez az ölelkezős dolog a többiekkel. Úgyhogy ezt neked kell mérlegelned, sok sikert hozzá :P A brománccal meg nincs semmi baj, illik a bandához, tényleg ilyen típusok.
      Szívesen, és bocsi a regényhosszúságú válaszért, eléggé bele tudok feledkezni ><

      Törlés
    2. Semmi baj, én is ugyanilyen vagyok :D Örülök a hosszabb válaszoknak, és ebben te vagy az eddigi első :) Szeretek olvasni :)) Hát én a füzetben írást már 10 éve kezdtem aztán én úgy jobban szeretem, ha szépen leülök egy füzettel az asztalhoz vagy az ágyra, közben fülessel zenét hallgatok, nekem így hangulatosabb, sokszor órákig belemerülök az írásba és gép előtt görnyedve engem kifejezetten zavar :( Meg hát a gép tesóm szobájában van, így pláne :D Igazából most gépnél vagyok és javítgattam a blogot kicsit, jó volt nagyjából átnézni, a párbeszédeket kijavítottam meg felraktam az új részt :) Rájöttem, hogy tényleg nincs sok javítani való a barátnők esetében, úgyhogy átfogom írni :) A Louis-Harry párost nagyon nagyon szerettem a való életben, és úgy is terveztem, hogy róluk több szó fog esni a történetben, de aztán... ugye történt ez a dolog, Louis kijelentése, hogy többet nem fogja úgy kezelni Harryt, mint ahogy eddig, és ez nagyon elvette a kedvem az egésztől. Meg magától Louistól is, talán ezért is szorul háttérbe a sztoriban a többiekkel szemben. Igazából nem tudom tolerálni ezt a döntését, mert ha valaki igaz barát, akkor nem mások elvárásainak megfelelően fog bánni a másikkal, és barátnő meg rajongói vágyak, azaz Larry ide vagy oda, ezt akkor sem kellett volna így csinálni... :( Bevallom őszintén, én nem nagyon foglalkoztam soha különösebben azzal, hogy melyik fiú kivel volt korábban, mert a legelején sajnos még nem voltam rajongó :( A fejezetek hosszúságát valóban növelnem kell, persze itt-ott lesznek rövidebb átvezető fejezetek, mint például a 12. fejezet, de többnyire hosszabbakat akarok. Most megírtam az eddigi leghosszabbat, haladás :D Igazából a könyvemben, amit írtam, egy fejezet kb annyi lehet, mint itt az egész eddigi együttvéve :D De sajnos ennél a blognál még annyira össze-vissza van a fejemben minden, meg most úgy általában ez mindenre igaz nálam, hogy egyszerűen nem tudok hosszabb fejezetekben gondolkodni, legalábbis eddig nem tudtam :( Már a könyvem második részét sem írom nagyon régóta, valahogy soha nem jut rá időm, vagy ha igen, addigra már elfáradok vagy lusta vagyok :/ Egyetértek abban, hogy a legtöbb blogon egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy mennyire adják vissza a srácok karakterét a sztoriban. Amit egyáltalán nem értek, mert így olyan, mintha csak a nevüket és a külsejüket vették volna figyelembe a blognál. Sajnos a legtöbb történet kizárólag arról szól, hogy a blog írója összejön az egyik taggal. Ami nem lenne baj, ha más is történne benne azon kívül, esetleg több szálon mozogna a sztori. Én imádom a romantikus sztorikat, de csak úgy ha közben valami izgalom is történik, valami más. És nem hosszú oldalakon keresztül enyelgés, sírás, szex, meg stb. olvasható. Ezért találtam ki ezt a sztorit, hogy legyen végre valami teljesen más jellegű is :D Az biztos, hogy ha Niall összejönne az egyik bandataggal, lenne miről írnom. Lenne ott konfliktus bőven, de nem csak a barátnőkkel, hanem később egy bizonyos ponton a kiadóval / menedzserrel, és rajongókkal és egymás között is, aztán ha szakítás lenne belőle, a banda sorsa is bizonytalanná válna. Ez részben nagyon tetszik, mert lenne miről írnom bőven, másrészről már meg ijesztő is, hogy mennyi mindenre kihatással lenne ez az egész és mennyit kellene gondolkodnom, hogy most mit hogy tálaljak és hogy írjak meg. Kiakadnék tőle :D

      Törlés
    3. Én úgy terveztem, hogy majd most fog külön költözni Harry és Louis, és akkor Harry Niallhez költözik és akkor talán kialakul valami... A sztorit is úgy találtam ki, hogy mindenképp Taylor és Harry szakítása után kell történnie, mert Taylor később még benne lesz, és akkor már nem lesznek együtt Harryvel. Viszont tényleg jobb lenne a tizenéves 1Dről írni, habár annyira sokat azóta sem változtak, még mindig idióták :D Most ott tartok, hogy ezek miatt a dolgok miatt teljesen tanácstalan vagyok az időbeli elhelyezés miatt. Azért is lenne egyszerűbb Harry és Louis különköltözésének ideje körül elhelyezni a történetet, mert így az újabb dolgok még frissebben az emlékezetemben vannak, én a One Way Or Another klipjének idején szerettem meg a srácokat, és és az azelőtti időszakról a magánéletük terén olyan sok mindent nem tudok még. :( Igazából már azon is gondolkoztam, hogy az idővel nem is kellene úgy foglalkozni, mert ez úgyis csak fikció azon kívül, hogy egy létező bandáról szól, meg hát elég lassan telik a sztoriban az idő, eddig összesen kb 2 hét telhetett el benne, aztán nem tudom muszáj leszek minden dátumot jobban átnézni a srácokkal kapcsolatban és felirkálni őket, hogy ha írok tudjam hogy mikor minek van itt az ideje :D Amit Niall és egy másik tag kapcsolatáról írtál, hát abban is igazad van :) Aki a Harrys csók után is olvasta, azt biztos nem zavarná :) Azt szándékosan is akkor és úgy írtam bele, hogy megnézzem mi a reakció rá :D Fogalmam sincs, hogyan tovább. Hogy mi legyen Harryvel és Louval, hogy mi legyen Harryvel és Niallel... Igazából még azt sem találtam ki, hogy pontosan mi lesz a következő fejezetben, úgyhogy van min gondolkodnom :D Köszönöm a segítséged és bocsi, hogy ilyen sokat írtam :'D Remélem tetszik az új fejezet :)) Na, két részben kell elküldenem a kommentet, olyan hosszú lett... tényleg ezer bocsi :"D

      Törlés
    4. Tényleg? Eddig még nem találkoztam hozzám hasonló elvetemült emberrel, aki ír egy plusz fejezetet a történet alá, pedig én is jobban szeretem a kifejtős kommenteket >> Meg is van, kitől nyüszítek ki egyet, ha majd eljutok odáig, hogy publikáljam a sztorim ;)
      Ez tényleg jól hangzik, habár én csak zene nélkül tudnám kivitelezni, úgy meg már nem lenne az igazi. Én is írok amúgy füzetbe, de leginkább jegyzeteket, és csak olyankor, ha semmiképp nem jutok a géphez. Bár egyszer előfordult, hogy órán körmöltem Harry Potter ficcet, de meg is bántam, mert mindenki el akarta olvasni, pedig messze nem volt még olyan formában, hogy mutogassam >< Azóta szigorúan csak jegyzet. Ja, hát tesó mellett tényleg nehéz, erről tudnék én is mesélni :D Necces dolgok ezek.
      Igen, láttam, szebb is lett a blog összképe, az új részt meg pláne jó volt olvasni így rendezetten :) A Larry tényleg elfajult egy kissé… erről a kijelentős dologról mondjuk még nem hallottam, csak a twitter üzeneteit láttam, de azok is hasonlóak. Szerintem mindennek ellenére nem kéne haragudnod rá, mert nem tudhatod, hogy valójában milyen előzmények hatására hozta ezt a döntést. Mi innen, a saját helyzetünkből mondhatjuk, hogy ezt meg ezt így kéne csinálni, de neki ugyanez sokkal súlyosabb következményekkel is járhat. Lehet a vesztesége is sokkal nagyobb lett volna, ha nem így cselekszik, és nem feltétlen csak rá hatott volna ki. Mert gondolj bele, ha simán önző lenne, és őt zavarná a Larry körüli cécó, akkor már a legelején véget vethetett volna az egésznek, akárcsak egy szóval is, még azelőtt, hogy balhé lett volna belőle, mégsem csinált semmit. Próbálok egy Larry teóriát sem idekeverni, de így azért nehéz :D Nem helyes, amit tett, ebben egyetértek, de lehet, hogy emberileg ő ott és akkor csak ennyit tehetett, hogy ne romoljanak el még jobban a dolgok. (Tudnám még ragozni, de akkor az egész válasz ebből állna ><)
      Ebben is hasonlítunk, én sem az elejétől vagyok fan, de ezért jó a One Direction wiki :DD Yep, láttam, sokkal jobb ezzel a hosszúsággal. Helyes, egy könyvben így is kell lennie :D Hát írd le az ötleteid, és alakítsd őket vázlattá , akkor át fogod látni. Az nem baj, ha a könyvet pihenteted, kell a kikapcsolódás is, hogy újult erővel folytasd. És ne görcsölj rajta, hogy nem írod, majd ha eljön az ideje, úgyis magától megjön a kedved hozzá :)
      Ja, az ilyen blogokon látszik leginkább, hogy csak a srácok kinézete miatt kezdtek bele. Ez olyan rossz, mert a személyiségük sokkal többet ér ennél, az, hogy jól néznek ki, csak egy plusz. És ha már bandaként szerepelnek a sztoriban, az lenne a minimum, hogy hasonlítsanak is önmagukra. Igen, a sablonosság sajnos általános, de azért vannak kivételek. Jó ötlet is volt a sztorid, és még érdekesebbé teszi az, hogy pasiként írod :D Bár erről mondjuk személy szerint nem tehetsz xDD
      Aaaaz biztos, lehetne itt minden, ha áteveznél a slash vizeire. Erre értettem az átalakulást is, konkrétan szerelmi drámába menne át a sztori műfaja, ami, ahogy itt összefoglaltad, elég sok megoldandó problémával járna. Jobban figyelned kéne a srácok lelki fejlődésére is, és az sem lenne egyszerű. Ha úgy érzed, hogy most még nem menne, akkor hagyd egyelőre, később is visszatérhetsz még rá.

      Törlés
    5. Éreztem, hogy Harry lesz a szerencsés, tud valamit a srác :P Idióták, az igaz, de azért már felnőttek, és kezdenek egyre inkább így is viselkedni. A te 1D-d pedig még érzékeny kistinibanda, akik csak keresik magukat, egymásra támaszkodnak és nem igazán szoktak bele a helyzetükbe. Ők még gyerekek, és ez nem baj, de ha a mostani énüket kéne a történetbe képzelnem, az úgy már nem működne.
      Hmm, hát Harryék 2012 őszén költöztek szét, az még a tizenéves 1D ideje, Taylorral azon a télen kezdtek el randizni, és tavasszal már szakítottak is. (Egyteles barátnő xDD) Nálad már szakítottak, ez annyit jelent, hogy előrébb toltad a Taylorös időszakot, de szerintem ez így okés, ennyi változtatás még belefér. Annyira reálisra nem kell írnod, hogy minden interjúra meg fényképezésre ugyanúgy elmenjenek, mint az életben, mert akkor nem is érvényesülhetne a saját történeted xDD De például ha egy kapcsolat van a középpontban, akkor azért nem mindegy, hogy tizennyolc évesen emleget-e valaki olyat, akivel csak húsz évesen fog mondjuk összejönni, érted :D Haha, akkor egy évvel leköröztél, én a You and I-nál szerettem meg őket :3 Nekem az a Best Song Ever… (kezdek pihent lenni, ne vedd figyelembe :'D)
      Pff, tudtam én, hogy tesztelsz, éreztem Niall kétes stílusából xD Gyanús volt ez a "Épp lekapott a legjobb barátom, de nincs ebben semmi furcsa, csak gondoskodik rólam. Igen, ő így szokta, és nem, picit sem érzek semmit. Na jó, de, éhes vagyok." fajta hárítás :'DD
      Nem gáz, majd idővel kialakulnak a dolgok :) Aztán ha megvannak, jegyezd le őket, és rakj össze valami überkirály sztorit tejszínhabbal. De tejszínhab tényleg legyen benne, mert az fontos. (hagyjuk, agyhalál :'D)
      Szívesen, és nem baj, kaptál rá egy ugyanolyan hosszú választ xD Fogadni mernék, hogy nekem is két részben kell majd elküldenem. És igen. Na figyelj, ha mi lenne, ha facebookon folytatnánk a beszélgetést? Csak mert itt eléggé korlátozva vagyunk karakterszámot illetőleg, ráadásul az olvasóid is ki fognak nyírni, amiért lespoilereztettem veled a sztorit >< Úgyhogy ha gondolod, jelölj be, ugyanez a nevem ugyanezzel a képpel :)
      Ui: Az új fejezethez meg csak annyit mondanék, hogy Niallt manikűröshöz már ne küldd, mert érzékenyen érintené. A manikűröst is. (jó, tudom, vége :'D)

      Törlés
    6. Neeee :"DDD
      Rendben, ha már közzétetted a sztoridat csak szólj, és szívesen írok majd neked én is :D Te is szereted a Harry Pottert? Én kiskorom óta imádom, megvan az összes könyv, már százszor kiolvastam őket, jelenleg is olvasom, állandóan :D A filmeket is imádom de a könyv... eszméletlen. Szeretnék úgy írni, ahogy Rowling. Olyan részletesen tudja leírni a dolgokat hogy teljesen beletudja magát képzelni az ember, na meg minden más szempontból is számomra tökéletes az egész <3 Köszi a barátnős infókat, észben tartom :D Szerintem úgy lesz akkor, hogy a Harry-Louis szétköltözés előtt jár a sztorim, de annyi változtatás lesz, hogy Taylor és Harry itt hamarabb összejöttek és ekkor már külön vannak. Aztán így időben is pont jó a sztori, korban is, úgyhogy minden rendben :D Mert az első albumtól meg azért nem akarom indítani, így jó mert ilyenkorra már teljesen összeszoktak meg elmélyült a kapcsolatuk a bandán belül :) Csak most már megint nem tudom hogy 2012 őszén a többi srácnak épp ki volt a barátnője :'D Kicsit azért zavar, hogy így előrébb kellett tennem a Tayloros dolgot, de hát nincs mit tenni aztán lehet még azzal is variálok majd :D Taylor amúgy mindenkinél 1-2 hónapos barátnő csupán :D Én szeretem, de ha mindenkivel ilyen rövid ideig van együtt, akkor ott nem csak a fiúk lehetnek a hibásak... :'D Milyen Twitter üzeneteket írt ki Louis? Mert én meg azokat nem láttam :O Igen, igazad van Lou-val kapcsolatban, nem szabad elítélni és tényleg semmit sem tudunk erről az egészről, én nagyon szeretem őt is mert nagyon vicces meg idióta :D Csak ez tényleg rossz, szomorú erre gondolni :/ Abban is igazad van, hogy tényleg sajnálatos, hogy sokaknak csak a külső számít, mikor az tényleg csak egy plusz, ahogy te is írtad :/ Ezek azok a rajongók, akik aztán azt mondják, hogy jaj én kinőttem belőlük már nem szeretem őket. Ez közben azt takarja, hogy már nem olyan gyerekesek hogy külső alapján szeressenek valakit, és így már keresnek maguknak mást. Kinőni nem lehet egy előadót / együttest, mert ők is idősödnek közben és komolyodnak, a fiúk is minden albumukkal egyre érettebbek zenei téren. A You & I-t imádom, mikor megjelent az album azonnal megtetszett és reménykedtem, hogy lesz abból is videoklip :D A Slash cucc kérdését most egy időre hanyagolom, most úgyis komolyabb dolgokkal vannak elfoglalva a sztoriban a srácok :D De nem feledkezem meg róla és továbbra is lesznek majd ilyen lightosabb dolgok, és majd idővel kialakul milyen irányba halad a történet. Úgyis általában úgy van, hogy egyszer csak gondolok egyet és teljesen máshogy alakulnak a dolgok, mint ahogy terveztem, Így volt ez az új fejezetnél is amit hamarosan befejezek :D Abban is igazad van, hogy a könyvemet kár erőltetni, és ezért nem is írom. Ezért írom most ezt, mert tudom, hogy az csak akkor megy ha jön az ihlet meg a kedv hozzá, máskülönben csak órákig ülnék fölötte és minden második sort kihúznék :'D Azt egyébként is nagyobb odafigyeléssel írom, és most nem lenne erőm minden mondatot és megfogalmazást kigondolni :'D Rendben, bejelöllek fbon és majd ott folytatjuk :D És jó, nem küldöm manikűröshöz szegény Niallt :'DDDDD

      Törlés