2014. december 7., vasárnap

19. Fejezet: A tökéletes pillanat

Mind az öten ott álltunk a holttest fedetlen arca fölött. Egyikünk sem tudta, mit szóljon. Nem is tudom, mit reméltünk? Hogy egy ismerős arcot takar a maszk? Hogy végre rá jövünk ki volt az, aki holtan akart látni minket, és akkor megértjük, miért történt ez az egész? Hiszen így visszagondolva nem is ismerünk olyan embert, akiről eltudnánk képzelni, hogy megakar ölni minket. Egy nálunk körülbelül tíz évvel idősebb, kemény vonásokat viselő, borostás arc tárult a szemünk elé, amit életünkben nem láttunk még azelőtt.
- Nektek ismerős? - fordultam a többiekhez, mire mind a fejüket rázták.
- Pazar. Sosem fogjuk megtudni, ki ez az ember és miért akart kinyírni minket - sóhajtottam csalódottan.
- Miután megszöktél tőlük, azt mondtad, hogy volt ott egy nő is és úgy tűnt, hogy ő irányítja ezt az embert... talán őt csak felbérelte, hogy elvégezze a piszkos munkát - mondta Liam szemöldökét ráncolva.
- Hát soha nem lesz vége ennek? - bosszankodott Louis.
Zayn lehajolt a holttest mellé és átvizsgálta a zsebeit.
- Találtál valamit? - kérdeztem kíváncsian fölé hajolva, de mikor felállt, csak a fejét rázta.
- Semmit. A telefonját eltalálta az egyik golyó a belső zsebében. - tartotta fel a lyukas telefont.
- Tedd el, ha kijutunk innen átadjuk a rendőrségnek, talán ők hozzá tudnak majd férni valamilyen adathoz belőle - javasolta Harry.
- Neked egyébként mióta van fegyvered? - fordult felé Liam.
- Hogy az... Azután szereztem, miután kiengedtek a kórházból. Nem akartam egyikőtöket se megijeszteni, ezért nem szóltam róla. Gondoltam muszáj bebiztosítanunk magunkat, ha megint ránk támad.
- Szerintem szedjük össze a cuccainkat és menjünk innen. Valahogy ki kell jutnunk erről a szigetről, különben itt fogunk megrohadni - mondta Zayn.
Miután összepakoltunk, elindultunk a magasra nőtt fák között az óceán partjára. A fák közül kilépve megpillantottuk a horizonton felkelő napot. Fénye ezernyi csillag módjára verődött vissza a határtalannak tűnő víz felszínéről. Amint ott álltam táskával a kezemben és mozdulatlanul bámultam a gyönyörű jelenséget, Harry mellém lépett és észrevétlenül megfogta a másik kezemet. Oldalra fordítottam a fejem, hogy ránézzek. Ő nem a felkelő napot bámulta, hanem engem, de olyan átható tekintettel, hogy még a gyomrom is görcsbe rándult tőle.
- Srácok, szerintem ma aludjunk itt a parton, olyan nyugtató ez a látvány - szólt Louis, a többiek pedig egyetértésüket bizonygatva bólogattak.
- Viszont kellene valami kaja - jelentette ki Liam, mire Zayn ledobta pólóját és kifeküdt a homokban.
- Bocsi srácok, de én most napozni fogok - mondta.
- Még csak most kelt fel a nap - nevettem, mire mosolyogva megrándította a vállát.
- Van időnk.
- Majd én és Niall elmegyünk keresni valami ehetőt - szólt sietve Harry, mire ránéztem.
- Igen?
- Ja, vagy nincs kedved? - fúrta arcomba a tekintetét.
- De, persze - bólintottam végül, aztán elindultunk a homokban.
- Ne menjetek túl messzire - javasolta Louis.
Mikor már a fák között lépkedtünk ehető gyümölcsök után kutatva, megbotlottam egy kőben és már felkészültem arra, hogy orra esek. Végül nem így történt, ugyanis Harry az utolsó pillanatban elkapott a kapucnimnál fogva. Szörnyen cikisnek éreztem a jelenetet. Felegyenesedve aztán megigazítottam magamon a pulcsit és Harryre néztem készen arra, hogy kiröhög, mint ahogy ilyen helyzetekben szokott. Harry viszont ezúttal nem nevetett.
- Jól vagy? - kérdezte törődő hangon.
Sietve bólintottam. Tudván, hogy még mindig engem néz, elkezdtem a földet bámulni.
- Csak nem találtál valami ehetőt? - kíváncsiskodott és ő is arra a pontra bámult, amelyikre én.
- Mi? Ja, nem... 
- Pedig azért téged hoztalak magammal, mert azt hittem kiszagolod majd a gyümölcsöket - szólt csalódottan Harry.
"Fogd be" pillantással válaszoltam neki, mire felnevetett.
- Csak vicceltem... azért veled akartam jönni, hogy egy kicsit kettesben tudjunk lenni - vallotta be.
Nem értettem mi történik. Hiszen csak barátok vagyunk. Nagyon, nagyon jó barátok. Vagy tévedek? Visszagondoltam a kapcsolatunkra, arra az időszakra, amikor az X-Faktor idején Harry először utazott el hozzánk Írországba, és ott töltöttük a hétvégét. Számomra is nagyon furcsa volt akkor ez az egész dolog. Hiszen soha nem vittem haza barátnőket, és ha voltak is nálunk lányok, ők csak a barátaim voltak és mindig kint lógtam velük, felültünk a falra és bohóckodtunk, de amikor Harry jött el hozzánk, vele egy ágyban aludtunk, ölelkeztünk... Ezekre az emlékekre olyan gyorsan kezdett verni a szívem, hogy attól féltem, Harry is meghallja dobbanását.
- Amikor veled vagyok, olyan kényelmesen érzem magam a saját bőrömben, és ilyenkor semmi sem tud zavarni. Ezért szeretnék mindig veled lenni... - mondta csendesen, de érthetően.
Nem tudtam hirtelen, hogy mit feleljek erre. Mi ez az egész? Mi folyik itt? Mi történik bennem, legbelül? Miért van az, hogy legszívesebben szorosan magamhoz ölelném és megcsókolnám őt? Várjunk csak... Megcsókolnám?! Talán elment az eszem, amikor bezártak abba a ketrecbe?
A gondolataimból végül puha, meleg tenyér érintése zökkentett ki. Finoman az arcomhoz simult.
Féltem attól, hogy mi fog következni. Féltem attól, hogy megcsókol. De leginkább attól féltem, hogy ha megcsókol, akkor nem fogom elfordítani az arcomat. Nem tudnám, képtelen lennék...
- Nekem ez nem megy - nyögtem ki végül hangosan az utolsó mondatomat, mire ő mélyen a szemembe nézett. Közben a nap már elérte a fák lombjait, úgy sütött át az ágaik között, mint ahogy a homok hullik át a szita rácsain.
- Mi az, ami nem megy? - kérdezte búsan Harry olyan arccal, mint egy szomorú kiskutya. Remegni kezdett a térdem, miközben egyre közeledett felém, én pedig neki hátráltam az egyik fának.
- Nem... Nem tudom, mi ez az egész - böktem ki végül dadogva.
- Én sem tudom... de itt az a lényeg, hogy hogy esik ez neked. Zavar? - kérdezte, miközben a szívemre tette a kezét, ami már úgy püfölte a bordáimat, hogy úgy tűnt menten kitörik börtönéből.
- Az enyém is így ver - szólt. - Nézd meg. - megfogta a kezem és rátette a mellkasára. Nem hazudott. Eleresztettem egy ideges kis nevetést, ő pedig finoman a számra nyomta mutatóujját.
- Engedd, hogy magamhoz öleljelek. Nem kérek semmi mást, bár ezer vágy kergeti egymást a fejemben. Csak had öleljelek meg! Amikor a karjaimban vagy, mindig úgy érzem, hogy semmi sem árthat nekem, nem bánthat semmi és senki sem, mert mi megóvnánk egymást mindentől. Akár a világ is megszűnhetne körülöttem létezni, én akkor is csak ölelnélek tovább és tudnám, hogy minden rendben lesz. 
- Harry... - szóltam rekedt hangon, de több szót képtelen voltam kipréselni magamból. Csak néztem őt könnyes szemekkel, és olyan volt, mintha tükörbe néznek. Az én könnyeim akár lehettek volna azok a könnyek is, melyek kicsordultak az ő szemeiből és végig folytak az arcán, hogy aztán meghaljanak az ajkain.
- Nekem még soha senki nem mondott ehhez hasonlókat... - szipogtam.
- Na, gyere ide! - mondta és magához húzott. Sokszor ölelkeztünk már, de még sosem éreztem közben azt, amit ennél az ölelésnél. Senkinél sem éreztem még ilyet. Olyan szorosan ölelt, hogy azt hittem összeroppannak a csontjaim, de egy pillanatig sem gondolkodtam azon, hogy rá szóljak emiatt. Jól esett. Megnyugtatott. Biztonságot nyújtott. Reményeket táplált bennem. Úgy éreztem, ahogy Harry leírta a saját érzéseit. Abban a pillanatban nem létezett senki és semmi más, csak mi ketten. Mint mindig, amikor megölelek valakit, most is a nyakába fúrtam arcomat, éreztem azt a kellemes illatát, ami egyszerre volt férfias és édes. 
Hosszú perceken keresztül álltunk így a fák között csendesen, egymást ölelve, míg végül Harry elcsukló hangon így szólt:
- Ugye bármi történjék is, nem fog megváltozni soha az, ami köztünk van? Nem fogsz eltávolodni tőlem, nem fogsz engem kerülni?
- Mi történhetne, amitől mindez megváltozna? - néztem rá értetlenül, miután elengedtük egymást. Láttam, hogyan vívódik legbelül, hogy mit tegyen, vagy épp mit válaszoljon a kérdésemre, de végül csak egyetlen szót bökött ki:
- Ez... - és egy pillanat múlva már össze is értek ajkaink, összeforrtak egy csókban, amilyenben előtte még sohasem volt részem. Ez nem holmi szájrapuszi-szerű csók volt, mint legutóbb részegen. Mintha elmosódott volna körülöttem a világ, mintha rajtunk kívül minden megszűnt volna létezni. Szürreális érzés, amiről azt hittem, nem is létezhet. Nem gondolkodtam, nem aggódtam, nem féltem semmitől. Csak teljesen átadtam magam a jelennek, ennek a hihetetlen pillanatnak, ami szebb volt, mint amilyennek a legmerészebb álmaimban megálmodtam. Még szorosabban magamhoz öleltem, mintha ezzel sikerülne elérnem, hogy az idő megszűnjön, hogy ne legyen vége soha. Beletúrtam göndör fürtjeibe, ő pedig az én borzos hajamba, és beleremegett az egész testem. A nap már magasan járt, fényében megcsillantak arcunkon a könnycseppek, felszárította őket a kellemes szellő, ami úgy simogatta arcomat, akár egy rég látott kedves ismerős.
Harry végigsimított a hátamon, aztán egy pillanatra elváltak egymástól ajkaink. Egymásra mosolyogtunk boldogan, határtalanul, minden bánatot feledésbe vetve. Majd újra megcsókolt. Mi van, ha nem csinálom jól? Ha nem élvezi úgy, mint én? Hirtelen esetlennek éreztem magam.
- Mi a baj? - pillantott rám aggódva.
- Semmi, csak azon járt az eszem, hogy mi van, ha rosszul csókolok? - ahogy kimondtam, azonnal meg is bántam. Milyen hülyén is hangzik ez? Te jó isten...
Szégyellősen ránéztem, ő pedig átkarolt és a fülembe súgta:
- Senki sem csókolt még így, ahogy most te. Ne aggódj semmin sem, hiszen olyan tökéletes minden!
Éreztem a nyakamon a lélegzetét és most én voltam az, aki visszacsókolt. Félretettem minden kérdésem, minden félelmem, minden bizonytalanságom és ellenérvem. Csak is annak az érzésnek szenteltem minden figyelmem, ami akkor és ott átjárta az egész lényem.
Hallottuk, hogy valaki a közelben lépked. Sietve elengedtük egymást és úgy tettünk, mintha gyümölcsöket keresnénk. Néhány másodperc múlva megjelent a fák között Liam.
- Srácok, találtatok valamit? - kérdezte.
- Nem - feleltük kórusban.
- Mi van veletek? Ott van a hátatok mögött egy bokor, és tele van bogyókkal - értetlenkedett.
- Ó, hát én azt hittem, hogy azokat nem lehet megenni - hazudta Harry, de az igazság az volt, hogy észre sem vettük a bogyókat.
- Muszáj kockáztatnunk, különben éhen halunk.
- Ugye nem gondolod komolyan, hogy én jól fogok lakni pár babszem méretű bogyóval? - kérdeztem felháborodva.
- Te még ennyit sem találtál, úgyhogy ne válogass! Én már fogtam két halat is - mondta nem kis büszkeséggel Liam.
- Tényleg? Hogyan? - csodálkoztam.
- Hát, a maradék chipsedet használtam csalinak.
- Micsoda? Elfogyott a chipsem?
- Most akarsz enni, vagy sem?! - csattant fel türelmét vesztve Liam, majd mindhárman visszaindultunk a partra.


6 megjegyzés:

  1. Hú, hát ez... hú. Ez annyira hú, hogy olyan még soha nem volt! Elég érdekesen alakul az egész, nekem nagyon tetszik, de miért érzem úgy, mintha ez csak egy hatalmas vihar MIT VIHAR? Hurrikán előtti csend...
    Imádom, és ez a narrys rész a végén aranyos volt szerintem ;)
    Csak így tovább
    L.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Örülök, hogy így gondolod és tetszett :))
    Hát... talán jól érzed! ;) Úgy éreztem már muszáj egy nyugis rész, amiben a srácok nincsenek életveszélyben :D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Janek! :)
    Én körülbelül egy-másfél hónapja figyeltem fel a fiúkra. Egy Larry-s történet és rengeteg videó kapcsán. Tudtam a létezésükről, mert a csapból is ők folynak, de nem vettem róluk tudomást. Azóta egymillió fanfiksönt elolvastam már, valamiért csak Larry-s szálakkal körül vont történetek. Erre előhozakodsz egy Narry-s szállal és... tetszik. :) Talán azért, mert az egyik érintett szemszögéből történik ez az egész. Ennyit az vándájreksön-ről.

    Az érzelmek. Eddig minden kommentet elolvastam és tény, sokszor sírnak. De gondolom már unod, hogy ezt majdnem mindenki megjegyzi, így ugornék is. (Bár javultál ebből a szempontból, gondoltam ezt azért megjegyzem.) Ahogy leírtad Harry szavait az erdőben, fenomenális. De leginkább a csók pillanatának feltérképezése és ismertetése volt az, ami földhöz vágott. Jaj, ne értsd félre, abszolút jó értelemben. Talán a legjobban. Egy volt kapcsolat, illetve A kapcsolatom első csókja jutott eszembe, ami előcsalta a könnyeket a szemembe egy kis nosztalgiára. Első igazi szerelem még tiniként, ami elég hosszúra sikeredett és szép véget ért. Magánéletről ennyit. (Azt a pár könnycseppet köszönöm. :)
    Nem ezért vagyok itt, hanem, hogy véleményt formáljak. Azon nem lepődök meg, hogy egy fiú ír. A fiúk is írnak. nem sírnak, hanem írnak. :) Szóval igen. Maximum az lepett meg, hogy 1D fafinc'-et. Baromi tehetséges vagy és azon sem lepődöm meg, hogy könyved is van(?). Én azt mondom, folytasd azt, amit elkezdtél, mert fejlődsz. Legalábbis most, hogy egyszerre olvastam el mind a 19-et, ezt vettem le belőle. Bár szerintem mindenki ezt állítaná, aki így olvassa, mint én. Látványos fejlődés ezen a téren. És ennyi voltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kommented, jól esett :) Nagyon örülök, hogy tetszett a csók és az érzelmek leírása, mert eddig erre a részre vagyok a legbüszkébb és jó tudni, hogy tetszett neked és ezek szerint tényleg nem csináltam rosszul. :) Azt is köszönöm, hogy szerinted fejlődött a sztori és az írásom, mert én is így gondolom. Úgy érzem most vagyok azon a ponton, hogy végre olyan szinten tudom írni ezt a történetet, amire tudom, hogy máskor (például a könyvemben) képes vagyok, de itt valahogy nehéz volt úgy kibontakoznom eddig, ahogy szerettem volna. Nehezebbnek tűnik a fanfic írása, mint egy teljesen saját történeté, mert itt már adottak és igaziak a szereplők, és próbálom azért úgy írni, hogy a saját személyiségük is tükröződjön benne (már amennyire mi megismerhettük őket). Ráadásul amikor elkedtem írni ezt a sztorit, még nem igazán állt össze a fejemben a kép a történetről, sem a srácokról. Aztán pár hónapra abbahagytam és szerintem mióta elkezdtem folytatni, sokkal jobb lett. Próbálok mostmár ezen a szinten maradni, és csak a még jobbra törekedni :) Tényleg nagyon örülök, hogy írtál, mert így sokkal nagyobb kedve van írni az embernek. Főleg az ilyen kommentek után :) Előtte még sosem írtam úgy, hogy azt felraktam volna a netre és sokáig kedvem szegte az, hogy senki nem reagál a történetre, mert így olyan mintha fölöslegesen írnám és azt sem tudom, tetszik-e az embereknek. :( Szerencsére mostanában egyre többen írják, hogy tetszik nekik, aminek tényleg nagyon örülök :) Még egyszer köszönöm szépen, hogy írtál! Remélem a további fejezetek is tetszeni fognak! Legyen szép estéd :)

      Törlés
    2. Nálam is ez volt, mármint az, amikor írsz és reakció nulla. Próbálom reklámozni a történetet, a blogot, de mivel nem fanfiction, így esély a nagy olvasóközönségre, szintén nulla. De a remény hal meg utoljára, a lepény hal meg először.
      Igazad van. Bár úgy gondolom, mind a kettőnek meg van a maga nehézsége. A saját, általad kreált történetnél a saját főhőseid kialakítása, felépítése nehéz, valamilyen szinten. A meglévő főszereplők megismerése és a múltjaik magadba szívása szintúgy, csak más értelemben. Szerintem mind a kettő nehéz a saját maga keretein belül.
      Talán azért nehezebb a fanfiction, mert nem a saját kidolgozott karaktereiddel játszol. Erre gondolok.
      Erre tudok egy vicces példát. Múltkor vettem lisztkeveréket teljeskiörlésű kenyérhez. Tudod, az ember próbál jó súlyban maradni vagy épp a jó súlyra hakt. Nos, a keverékhez, amit NEM TE KREÁLTÁL, csak víz kellett, majd keleszteni és sütni. Az eredmény egy kívülről szépen megsült, belül csupa nyers kenyér.
      Másnap megvettem minden hozzávalót. Ez az a folyamat, ahol TE KREÁLTAD AZ ALAPOT, ha úgy tetszik. Teljeskiörlésű búza - és rozslisztet, meg a többit. Az eredmény durván jó lett. Szóval. Hát, nem tudom mennyire jó példa, de na. :) én azthiszem befogom és megyek olvasni :D
      Örülök neked. :)
      Sziaa

      Törlés
  4. Értem, mire gondolsz és igazad van :)
    Egyébként sajnálom, hogy sok embert mostanság semmi nem foglalkoztat a selfiezésen meg a lájkokon kívül...
    Most már, ahogy haladok a történettel, egyre inkább magaménak érzem a szereplőket és magát a sztorit is. Úgy értem először nehezebben szólaltattam meg a szereplőket, mert mindig azon agyaltam, hogy vajon a fiúk valójában ilyen helyzetben hogyan viselkednének? Mit mondanának? Aztán most már jobban elengedem a fantáziám és formálom őket úgy, mintha az enyémek lennének :) Neked milyen blogod van? :)

    VálaszTörlés